سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من یک خبرنگارم با کلی دغدغه ...
جمعه 93 مهر 18 :: 2:12 صبح :: نویسنده : اعظم وثوقی

به نام نامی حضرت دوست ...

بار گران مصایب را می توان کشید اما بار گران ظلم و تبعیض واقعا کشیدنی نیست

بیش از 12 سال است که با مجموعه های مختلف کار کرده ام باعث تاسف است که مدیریت سلیقه ای در همه آن ها حاکم بوده است و رعایت اخلاق و حقوق اسلامی در درجه های پایین اهمیت قرار داشته است ...

غم نان ندارم خدا را شکر ... قدیم ها می گفتند نان بازویم را می خورم یعنی اهل تلاش و زحمت هستم و توانمندم پس نان بازویم را می خورم بیل می زنم آهنگری می کنم و ... و نانم را در می آورم ... حالا ماها هم همین طوریم ... نان بازویمان را می خوریم ... آنقدر کار بلد هستیم و توانایی های مختلف داریم که نان مان را در هر شغل و سمت و جایی که باشیم در می آوریم اما افسوس ...

افسوس که من از بینوایی نیم روی زرد ... غم بینوایان رخم زرد کرد

سعدی علیه الرحمه این شعر را سروده است ...

می خواستم بند بند این غم بینوایان را شرح دهم امشب اما بی خیال ...

این غم بینوایان انقدر رخ عیان کرده است که کورها هم آن را می بینند ... چه برسد به آن هایی که خود را به کوری زده اند ...

هیچ وقت در زندگی ام نتوانستم «ظلم و تبعیض» را بپذیرم و با آن کنار بیایم ... چوبش را هم هر بار خورده ام ... و جالب این جاست که همدستان ظالمان می گویند به این مسئله اعتقاد داری؟ خب حرفت را بزن هزینه آن را نیز بپرداز! وقاحت تا چه حد؟؟؟!

قیامت واقعا هولناک است ...

خداوند در قرآن فرموده است؛ من یعمل مثقال ذره خیرا یره فمن یعمل مثقال ذره شرا یره ...

من می گویم اگر خدا ذره ها را حساب نکند و کلاً همه را در هم حساب کند هم قیامت روز هولناکی است ... برای ما اخر الزمانی ها هولناک تر ... چون قرآن کریم می فرماید: ثله من الاولین و قلیل من الاخرین ...

خودمانی بگم؛ این یعنی تنها عده قلیلی از اخر الزمانی ها ادم میشن!!!!

سرم را که می چرخانم و دور و اطراف را می بینم آن هم با ... عینک خبرنگاری که خیلی چیزهایی را که مردم نمی بینند و او می بیند ... کلا افسرده می شوم ...

اگر بقیه حرف هایم را بزنم ضد نظام تلقی خواهم شد و عواقب داممنه دارش را باید بپذیرم ... بنابراین سکوت می کنم ... اما ! همه آن چه که اگر ن بگویم ضد نظام هستم، رهبر و مولا و سرورم سیدعلی خامنه ای بارها و بارها گفته است! مثلاً درباره تبعیض و شکاف طبقاتی گفته اند؛ آن چه مردم را امروز آزار می دهد تبعیض و اختلاف طبقاتی بالاست!

آخخخخخخخخخخخخخخخ از این دل پر !!!!

ادامه صحبت ها ... بوق بوق بوق  ... متاسفانه به دلایل امنیتی دست به خود سانسوری زدم  چون با چشمان خود دیدم که چگونه برخی ادم ها برخی دیگر را چگونه از جامعه با تهمت و افترا سانسور می کنند و می گویند رسانه یعنی همین!

رسانه یعنی همین؟؟!!! نه ... این رسانه استکباری است نه رسانه اسلامی !

 

 

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


من یک خبرنگارم ...
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 105855