سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من یک خبرنگارم با کلی دغدغه ...
یکشنبه 92 مهر 28 :: 12:53 صبح :: نویسنده : اعظم وثوقی

شاید تو هم درگیر خواسته ای هستی و مدام اونو از خدا می خواهی ...

شاید تو هم خیلی وقته اصرار می کنی التماس می کنی ...

گریه‌آور

 

گره کارت باز نمیشه

حرصت اون وقتی در میاد که خواسته ات نه دنیاست نه حرومه نه خلاف شرعه بلکه بر عکس مایه قوام دینته

 

گوشتو بیار جلو تا بگم راز این ندادن ها چیه !

من چند وقت دیگه میرم کربلا... برگشتم به امام حسین گفتم با سوز دل و دل شکسته گفتم آقا نمیام  ( مشکل با کربلا رفتن حل نمیشه ها.... صبر کن اتفاقا با کربلا رفتن هم درست نمیشه دلتو الکی خوش نکن! چون یه بار رفتم باز نشد این بار دفعه دومهپوزخند)

قبلش که بقیه داستانو بگم یه سوال!

تا حالا شده شما آرزو کنید ولی آرزوی شما برای اطرافیانتون برآورده بشه؟

آقا! اصلاً هی ما ارزو کردیم در حق بقیه برآورده شد جلوی چشمای خود من! خدا همونی که من ازشش خواسته بودم صاف می داد به یکی دیگه! عین همونی که من میخواستم! عین عینش!

گریه هاشو من می کردم دعاهاشو می کردم، برای بقیه اجابت می شد اونم صاف جلوی چشمت برای اطرافیان!

یه بار به خدا گفتم : ببین خدا ... قبول نیست !!! اینم شد بازی! قابل بخشش نیست

اصلاً من میرمدلم شکست

بعد میدیدم ای بابا کجا بریم؟پوزخند

هرجا میریم مال اونه خب بخشکی شانس! اینم هویت بود! مخلوق خدا بودن! عبد و بنده خدا بودن! هیچ راه نجاتی هم که از دست این خدا نداری که ( خاک بر فرق سرت خدانگهدار  با این آدم بودنت)

هیییییی

هیچی دیگه ما بودیم و مجبور آباد خدا!

دیدیم که نمیشه به قول دار و دسته برادر گرانقدر اپوزیسیون داش مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد اسلامی !! علیه خدا هم تظاهرات راه انداخت! دیدیم همه حرفای این دوم خردادی هم چرند از آب در اومد! بابا کشک چی؟ دوغ چی؟ اون سروش بود نمی دونم کدوم از لامپک فکر را بود(بخوانید روشنفکر البته لامپ سوخته!) می گفت علیه خدا هم میشه تظاهرات کرد!

یعنی الان مهاجرانی اگر پینوکیو بود ده بار این شکلی شده بود با این دروغایی که با رفقاش به خدا بسته دروغپوزخند

والا ... بلا ... ما رفتیم تظاهرات کنیم علیه خدا! خدا زد در گوشمون گفت برو بشین بینم بچه پر رو! اصلا!

دم و دستگاه خدا وزارت کشور نداشت مجوز تظاهرات صلح آمیز بگیریم!

اپوزیسیون نظام هم نداشت! خدایی من و تو و گوگوش و بی بی سی فارسی و عربی هم نداشت! بگم اونا پشتم وایسن شاید به جایی برسه! پوزخند

تازه تازه فهمیدیم که چه کلاه هایی سر ما گذاشتند و چه دروغ هایی به اسم روشنفکری تو کله های ما کردند!مشکوکم

هیچی دیگه خدا یواشکی تو گوش من گفت : ببین من بهت میدم ولی اینقدر منو واسه این چیزا نخواه! چقدر میایی هی این آبنبات و چی توز موتوری ها رو از من می خوای خسته شدم!پس من چی؟ کی منو می خوای؟مدرک داشتن

خدا هم از دست من خسته شده بود! دلم شکست

خدا وسط همه خواسته های ما گم شده .... این همون رازی بود که این جا برملاش کردم ...

برگردیم سر داستان کربلای خودمون!

هیچی برگشتم با قلبی که از یه درد 7-8 ساله شکسته و خونه همچین یهو ترکیدم و اشک بود که از چشام میومد... برگشتم گفتم آقا نمیام ....

اقایی ! سرور منی! دعا میکنم شما پیروز شید ! برای عاشورا کار میکنم برای امام زمانت کار میکنم ولی کربلات نمیام آقا...قابل بخشش نیست

با پر رویی گفتم اگه میتونی حالا مجبورم کن!

احساس کردم دل یکی از من بیشتر شکست و سخت تر از من گریه کرد! ولی به قول بچه ها داغ بودم نفهمیدم چه غلطی کردم!

گذشت ... یکی دو روز گذشت ...

روان درمانی خدا روم اثر کرد و باز از اون شتلق هایی که معمولاً اثرش صد درصده و تضمینی جواب میده زد زیر گوش دلمون!

و من موقتاً باز ادم شدم!

حالا میخوام برم کربلا که امام حسین بگه دیدی آوردمت و هیچ غلطی نتونستی بکنی پوزخند

غلط کردمو واسه این روزا گذاشتن دیگه پوزخند

 

 

 

 

 




موضوع مطلب : خط خطی های روزنگار


چهارشنبه 92 مهر 24 :: 6:5 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

 

رفت و برنگشت ...دلم شکست

یکی از شاگردان حضرت امام (ره) ، شهید حجّه الاسلام مهدی شاه آبادی بزرگ است.

علت شهادت او،مخالفت با هوای نفسش بود.

در زمان جنگ، نامزد انتخابات شد و رأی اوّل را در تهران به دست آورد.

خودش گفت: وقتی که شب، رادیو تعداد آرا را اعلام کرد، در دل احساس خوشحالی کردم.

همان لحظه وسایل را جمع کردم و به جبهه آمدم تا تربیت شوم و برگردم.

                                                                                      

                                   رفت و دیگر برنگشت...

 

یادداشت: مردی چنین میانه میدانم ارزوست ...




موضوع مطلب : اخبار قابل تأمل, زنده باد دفاع مقدس! مرگ بر جنگ!


چهارشنبه 92 مهر 24 :: 5:8 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

شهید احمدرضا سعیدی در سال 1341 در مفت آباد تهران واقع در نزدیکی میدان امام حسین(ع) به دنیا آمد. او از جمله جوانانی بود که در انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشت. سعیدی در قائله کردستان از همرزمان شهید چمران بود. او مدتی نیز به عنوان محافظ شهید بهشتی خدمت می‌کرد. با ورود اشغالگران شوروی در 3 دی 1358 به خاک افغانستان که باعث کشته شدن 2 میلیون انسان و آوارگی 10 میلیون افغانستانی شد، او به افغانستان رفت. وی در مورد این سفر خود تاکید کرده بود که «اسم این سفر را که می‌روم ماموریت خدا می‌گذارم». سعیدی در 11 دی 59 هنگام آموزش نظامی به شاگردان افغانستانی خود و بر اثر انفجار مین به شهادت رسید. مزار او هم اکنون به عنوان یک زیارتگاه  محلی در «به‌سود» افغانستان واقع است.

به تازگی مستندی در خصوص وی ساخته و اکران شده است:

ه گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از مستند «ماموریت خدا» با عنوان روایتی از سفر احمدرضا سعیدی شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان دیروز 22 مهرماه در تالار عمار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

مستند «ماموریت خدا» به کارگردانی محمد سرور رجایی و با تدوین محمدعلی مهری و محسن اردستانی ساخته شده است. کارگردان این اثر پیش از اکران آن در تشریح چگونگی ساخت مستند «ماموریت خدا» گفت: سال‌ها پیش با یکی از فرماندهان جهادی افغانستان مصاحبه کردم. در خلال مصاحبه او خبر شهادت یک ایرانی در جهاد اسلامی افغانستان را به من داد و گفت که او در اوایل انقلاب ایران شهید شد و در «به‌سود» مدفون است. این خبر باعث شروع جستجو من برای شناختن این شهید شد.

وی با اعلام این خبر که بزودی کتابی در مورد شهید احمدرضا سعیدی منتشر می‌شود گفت: در ابتدا هیچ اثری از این شهید نبود ولی من بر اثر یک اتفاق توانستم خانواده شهید را پیدا کنم و اکنون نه تنها مستندی در مورد شهید سعیدی ساخته شده است بلکه یک پرونده کامل از این شهید موجود است که به زودی به کتاب تبدیل می‌‌شود.

کارگردان مستند «ماموریت خدا» در ادامه افزود: پس از ملاقات با مادر شهید به کابل رفتم تا مزار شهید سعیدی را ببینم. مادر شهید قبل از رفتنم به من گفت که سلامش را به پسرش برسانم. من برای رفتن به سر مزار شهید سعیدی 20 روز تلاش کردم چون مسیرهای رفت و برگشت در اختیار طالبان بود. زمانی که به ایران برگشتم تا دوباره با مادر شهید ملاقات کنم متوجه شدم که او دار فانی را وداع گفته است.

رجایی تصریح کرد: انرژی که در مسیر رفتن سعیدی از تهران به افغانستان است می‌تواند به ده‌ها فیلم مستند و سینمایی و رمان تبدیل شود. شهید سعیدی در 11 مهرماه 59 وقتی که قصد برگشت به ایران برای حضور در جنگ ایران و عراق را داشت در هنگام آموزش نظامی به شاگردان افغانستانی خود به شهادت رسید. خون شهید سعیدی و خون شهید رجب غلامی که در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید باعث شد که ایران و افغانستان به خون شریکی برسند. فرهنگ و باورهای مشترک ما با این خون شریکی تقویت شد.

وی اضافه کرد: امیدوارم محققان و نویسندگان تلاش کنند و یاد و خاطره شهدای مظلوم مسلمان افغانستانی و ایرانی را که در دو طرف مغفول مانده‌اند روشن کنند. شاید در افغانستان حدود 20 شهید ایرانی و در ایران بیش از 2 هزار شهید افغانستانی به شهادت رسیده باشند. 

پس از اکران مستند «ماموریت خدا» برادر شهید سعیدی، حمیدرضا سعیدی که از جانبازان 8 سال دفاع مقدس است به ذکر خاطراتی از این شهید پرداخت.


منبع:

http://tasnimnews.com/Home/Single/166567




موضوع مطلب : زنده باد دفاع مقدس! مرگ بر جنگ!


دوشنبه 92 مهر 22 :: 11:51 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

خواستم بگم روح استادمون شاد دیدم بابا طرف هنوز زنده اس! پوزخند

هرجا هست سلامت و شاد باشه ... نمیتونم بگم ب درد باشه که نمیشه ! همین که درد جزء لاینفک زندگی زمینی بشره  و هم این که کسی که بی درده با مرده فرقی نداره ...

داشتم میگفتم روحش شاد پوزخند سر کلاس خبرنگاری بارها به این مطلب تأکید میکرد که خبرنگار باید دریا دل باشه! یه چیزایی رو یه وقتایی می دونه که به هیچ کس حتی به همسرش هم نباید و نمیتونه بگه ... امروز دلم پر از این درداست ... و امروز اولین بار بود که بالاخره منظور استادمونو فهمیدم... اونقدر امشب این کفه دلم پره و یه چیزایی تلمباره که حتی حوصله گفتن چیزایی رو هم که میشه به بقیه گفت رو ندارم ... دلم شکستخوابم گرفتقابل بخشش نیستهیسسسس

 




موضوع مطلب : خط خطی های روزنگار


دوشنبه 92 مهر 22 :: 11:40 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

 

حمایت از رئیس دولت در مقابل افراطیون اصل بسیج دانشجویی است!


به گزارش«نسیم» ناصرآراسته، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی سخنانی در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد اظهار داشت : ما به رسم یادبود یک تابلو برای آقای رئیس‌جمهور آوردیم که تصویر شهدای "هواپیمای ایرباس" بود اما تیم حفاظت رئیس جمهور اجازه ورود این تابلو را ندادند و ما از این مسأله گله مندیم.آراسته در ادامه سخنان خود، زمانی که از توفیقی انتقاد کرد مبنی بر اینکه وی کسی است که در اتفاقات 88 و بعد انتخاب قانونی آقای احمدی‌نژاد در دانشگاه تهران گفته بود؛"رئیس جمهور من شخص دیگری است"؛ با "هوکشیدن‌های" متداوم حضار مواجه شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در واکنش به این "هو کردن‌ها" ادامه داد: این جماعتی که هو می‌کنند همان کسانی هستند که سال 83 وقتی رئیس‌جمهور قانونی ایران در دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت با همین بی اخلاقی‌ها با او برخورد کردند که در همان زمان نیز بسیج دانشجویی در آن مراسم از خاتمی حمایت کرد.
وی خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی هم اکنون اگر این اتفاق برای شما نیز تکرار شود بسیج دانشجویی مانند سال 83 پشت شما خواهد ایستاد و از شما حمایت خواهد کرد چراکه حمایت از رئیس دولت در مقابل افراطیون اصل بسیج دانشجویی است.

منبع:

http://nasimonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=639742




موضوع مطلب : اندر وادی سیاست


دوشنبه 92 مهر 22 :: 11:36 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

زیباکلام: به‌کوری چشم افرادی مثل من

13 آبان بزرگترین پرچم آمریکا را

آتش می‌زنند جالب بود

به گزارش مشرق و به نقل از تسنیم، صادق زیباکلام استاد دانشگاه و قدیری ابیانیه بعداز ظهر امروز در دانشگاه شهید بهشتی با موضوع رابطه با آمریکا با یکدیگر مناظر کردند.

زیباکلام در ابتدای این مناظره گفت: ما 34 سال است که با آمریکا دشمن هستیم و دشمنی با آن ادامه دارد. و امروز هم که می‌خواهند یک تغییر و تحولی در این زمینه ایجاد کنند، جریان راست قرص و محکم مقابل این تغییر ایستاده است و همان چیزهایی که از برنامه‌های صدا وسیما و کیهان پخش و منتشر می‌شود در این راستاست.

وی افزود: من از کسانی که با تمام وجود از تداوم دشمنی با آمریکا استقبال می‌کنند، می‌خواهم تنها یک مورد و یک نمونه مطرح کنند که نشان دهنده این باشد که دشمنی ما با آمریکا منفعت و سود به همراه داشته است.

زیباکلام یادآور شد: من در برابر یک مورد آنها 2 جین مورد مطرح می‌کنم که دشمنی ما با آمریکا تیشه به ریشه منافع ملی ما در حوزه‌های مختلف آورده است.

وی تاکید کرد: معتقدم این سیاست نه تنها سودی برای ما به همراه نداشته است، بلکه بزرگترین لطمه را به منافع ملی ما وارد کرده است.

این استاد دانشگاه در ادامه مناظره خطاب به قدیری ابیانه اظهار داشت: من از شما تنها سوال کردم. یک نمونه بیان کنید که دشمنی ما با آمریکا به سودمان بوده است، نه اینکه اظهارات شعاری خود را که بعضا نیز مطرح می‌شود را دوباره مطرح کنیم.

وی افزود: بخشی از مسائلی که در رابطه با آمریکا درباره ایران مطرح می‌شود اساسا دروغ است و بخشی از آن نیز تحریف شده است. مانند مدال دادن به ناخدا راجرز کاپیتان کشتی که ایرباس ایران را هدف قرار داد.

زیباکلام درباره حادثه طبس نیز گفت: چند هلی‌کوپتر باری برای نجات آمریکایی‌هایی که در سفارت آمریکا دستگیر شده بودند به ایران آمدند و این در حالی بود که در دولت آمریکا بیش از نیمی از افراد مخالف این اقدام بودند و آن را اقدامی افسانه‌ای می‌دانستند، اما به اصرار کارتر و فشار افکار عمومی این نقشه عملیاتی شد و نتیجه آن برای همه مشخص است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه من و شما نظامی نیستیم که بخواهیم اینگونه با یکدیگر بحث کنیم، گفت: قاعدتا حمله نظامی را نمی‌توان با چند هلی‌کوپتر باری انجام داد. بنابراین نمی‌توان گفت هدف واقعی آنها حمله نظامی بوده است.

زیباکلام درباره ضبط اموال ملت ایران توسط دولت آمریکا نیز گفت: ما هر چه دارایی در نزد آنها داشتیم پس از نشست الجزایر پرداخت شده است و درباره مدال ناخدا راجرز نیز باید گفت کمیته ویژه این حادثه در آمریکا هزاران ساعت شرایطی را که منجر به رفتار راجرز شده است را بررسی کرده‌اند و اینکه آیا او حق این مسئله را داشته است یا نه.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم وارد این مقوله‌ها شویم، باید مثل 34 سال گذشته بحث‌هایی را از این قبیل که حُسن و خُسین و خواهران معاویه بوده‌اند تکرار کنیم و اینکه این مسئله را باز کنیم که خُسین درست نبوده و حسین درست است و... را باید مطرح کنیم که من و فضای موجود چنین بحثی را نمی‌طلبد.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود گفت: معتقدم به جای بحث‌های بدون نتیجه چندین مسئله را مطرح کنیم 1- نشان دهید چگونه منافع ملی ایران طی این چند سال از بین رفته است و اینکه کشورهایی مانند ترکیه، برزیل و... که از ما در سال‌های گذشته عقب بوده‌‌اند، امروز کجا قرار گرفته‌‌اند.

وی افزود: سال‌ها پیش ایران برای افرادی مانند شهروندان اماراتی افسانه بود و آنها حضور در شیراز ایران را برای خود افتخاری می‌دانستند، اما امروز شرایط به شکل دیگری شده است و امروز باید دید ما کجا هستیم و آنها کجا قرار دارند.

آمریکا ستیزی محصول تفکر و سیطره ادبیات مارکسیستی بود

زیباکلام با بیان اینکه آمریکاستیزی مسئله‌ای است که باید آن را ریشه‌یابی کرد، گفت: باید بررسی کرد که آمریکاستیزی از کجا شروع شده است و براساس شواهدی آمریکا ستیزی محصول تفکر و سیطره ادبیات مارکسیستی بود که در کشور ما رواج پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: این فکر عقب افتاده است که فکر کنیم در روزی که شاه ایران را ترک کرد، همه ارتش ایران یک دست موافق رفتن او بود، در حالی که عکس‌های آن وجود دارد که برخی از فرماندهان نظامی به شاه التماس می‌کردند که اجازه دهد مردم را سرکوب کنند، اما شاه تصمیمش را برای رفتن گرفته بود، زیرا فکر می‌کرد آمریکایی‌ها نمی‌خواستند او باشد.

بزرگترین پرچم آمریکا را به کوری چشم افرادی مثل من در 13 آبان می‌خواهند آتش بزنند

زیباکلام افزود: به جای پاسخ دادن به برخی از سخنان ابلهانه بهتر است به این 3 سوال پاسخ دهید که آمریکاستیزی چه منافعی و برای مسائل ملی ما داشته است، کسانی که معتقد به آمریکاستیزی هستند چه نفع و سودی از این مسئله می‌برند و چرا جریانی همواره دوست دارد با آمریکا در ستیز باشد و چه فایده سیاسی و اقتصادی برای آنها در این زمینه وجود دارد بطوری که امسال بزرگترین پرچم آمریکا را به کوری چشم افرادی مثل من در 13 آبان می‌خواهند آتش بزنند.

وی افزود: آمریکاستیزی ربطی به جمهوری اسلامی نداشته و مولود گفتمان کف مارکسیستی بوده است.

زیباکلام در ادامه سخنان خود با بیان اینکه وقتی در سال 82 و 83 آمریکا قصد حمله به عراق را داشت، عده‌ای علت این اقدام را نفت عراق می‌دانستند، گفت: با گذشت 10 سال از این مسئله، امروز نفت عراق از آن وزارت نفت این کشور است و این وزارتخانه رسما می‌تواند قراردادهایی را با سایر کشورها منعقد کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه ما اگر با آمریکا ارتباط داشته باشیم، با اسرائیل که خط قرمز ماست چگونه رفتار خواهیم کرد، گفت: اسرائیل خط قرمز و مشکل ما با آمریکاست، اما باید پرسید چه کسی این ماموریت و مسئولیت را به ما داده که باید اسرائیل را از بین ببرید.

زیباکلام گفت: آیا این ماموریت توسط حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی به ما سپرده شده است؟ در حالی که نظام جمهوری اسلامی ایران، مجلس و رهبری برنامه‌ای برای نابودی اسرائیل ندارند، اما همواره رفتار و اقدامات به گونه‌ای بوده است که نشان دادیم که ما قصد نابودی اسرائیل را داریم و همین مسئله باعث عدم اطمینان و اعتماد به ایران در عرصه بین‌الملل شده است.

زیباکلام در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات برخی که اخیرا مطرح می‌شود آمریکا صداقتش را به ملت ایران نشان دهد، گفت: مگر در نیویورک آقای اوباما گفت که گزینه‌های نظامی را از روی میز برداشته است و یا آقای روحانی اعلام کرد که غنی‌سازی را ادامه نخواهیم داد که برخی مطرح می‌کنند که حالا نوبت آمریکاست و باید آنها اقداماتی را در این زمینه انجام دهد.

وی در همین زمینه افزود: رئیس جمهور ایران امسال در نیویورک بعد از 8 سال با ادب صحبت کرد و طرف‌های مقابل او نیز با ادب صحبت کردند و پس از 8 سال مجلس را ترک نکردند.

زیباکلام در پایان با بیان اینکه من عنوان نکردم که ایران در صدد ساخت سلاح هسته‌ای است، گفت: کشوری که به توانایی غنی‌سازی اورانیوم برسد می‌تواند آن را افزایش دهد و ایران امروز به توانایی غنی‌سازی 20 درصد رسیده است و غنی‌سازی 90 درصد برای سلاح اتمی لازم است که ظرف چند ماه و یا یک سال می‌توان به آن رسید. من عنوان کردم که ما غنی‌سازی 20 درصدی را داریم.

منبع:

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/256069/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D9%85%D9%86-13-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B2%D9%86%D9%86%D8%AF




موضوع مطلب : اندر وادی سیاست


دوشنبه 92 مهر 22 :: 1:46 صبح :: نویسنده : اعظم وثوقی

13 ابان نزدیکه بچه که بودم تنها کشوری که پرچم امرکا رو اتیش می زد ایران بود و یه عده مثلا روشن فکر این کار ما رو مسخره م یکردند و این کار رو توهین به مردم امریکا می دونستند و ....

الان من بزرگ شدم و دارم می بینم همه مردم دنیا پرچم امریکا رو اتیش می زنن!

چرا همه مردم دنیا متحد شدن در توهین به مردم آمریکا ؟؟؟

می دونین چیه؟؟؟؟ قهرمان بودن! خلاف جهت اب شنا کردن قدرت و جسارت می خواد کار هر بزدلی نیست!!!!!

تعجب میکنم ما امثال کاوه اهنگر ها رو در شاهنامه خوندیم و فرهنگ ما پر از این نوع قهرمان هاست و یه عده این قدر بدبخت و ذلیل امریکا هستند و دنبال کرنش و تعظیم در برابر امریکای ستمگر و متجاوز به ابرو و ناموس و مال مردم مسلمان و غیر مسلمان دنیا از ویتنام گرفته تا هیروشیما و کشورهای افریقایی و عراق و افغانستان و ....

بزدل بودن هم حدی داره به خدا!




موضوع مطلب :


دوشنبه 92 مهر 22 :: 1:46 صبح :: نویسنده : اعظم وثوقی

سه شنبه 28/2/89 در مراسم ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا سلام الله علیها که در بیت رهبری با حضور آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله برگزار می شد پس بیان از فضایل صدیقه کبری و مناقب آن حضرت خطاب به مقام معظم رهبری فرمودند: "آقا جان؛شما دستور فرمودید از شما چیزی نگم،اما اینها که آمده اند اینجا همه عاشقند مگر می شود چیزی نگفت." آیت الله صدیقی پس از بیان چند جمله با همین مضامین،به نقل چند جمله از آقای بهجت رضوان الله تعالی علیه پرداختند: "از آقای بهجت سوال کردم نظرتان راجع به مقام معظم رهبری چیست؟ آقای بهجت فرمودند:"بهتر از ایشان نداریم." "همچنین آقای بهجت به خود بنده عرضه داشتند که در دیداری که با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف داشتم از ایشان راجع به آقای خامنه ای سوال کردم و حضرت پاسخ دادند: " آقای خامنه ای از ماست."


منبع :

http://saateeshgh.persianblog.ir/post/47/


یادداشت:

اینو برای کسایی می نویسم که ایت الله بهجت رو قبول دارند؛

در مورد کدوم شخصیت چنین اظهار نظرهایی از ایت الله بهجت هست؟

غیر از این مطلب می خوام اشاره ای به ماجرای تشرف علامه بحرینی به محضر امام زمان در مورد ماجرای اناری که برای شیعه دردسر ساز شده بود بکنم!

وزیر ناصبی حاکمی بدگویی شیعه را پیش حاکم می کرد تا با آن ها برخوردهای خشنی کند ولی ود چندانی نداشت... مکری کرد و قالبی ساخت که اناری را وقتی خیلی کوچک بود داخل قالبی قرار داد و این انار بزرگ شد ... در این قالب لا اله الا الله و محمد رسول الله نوشته شده بود و با بزرگ شدن انار این عبارت بر انار نقش بسته بود بدون عبرات علی ولی الله

این وزیر ناصبی این انار را نزد حاکم برده بود و گفته بود ببینید که خدا هم در معجزه اش علی ولی الله را بر روی این انار نقش نداده است و این معجزه نشان می دهد که شیعه حق نیست و ...

حاکم علمای شیعه را خواست و آن ها را تهدید به قتل کرد و گفت یا جواب این سوال را می دهید یا ...

علما سه روز فرصت خواستند تا جواب را بیابند و ... خلاصه روز سوم علامه بحرینی به محضر اقا مشرف می شوند و راز انار را برای ایشان افشا می کند و شیعیان نجات پیدا می کنند...

سوال من اینه : الان نزدیک 35 ساله که نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و رهبر این کشور ولی فقیه است و خطرات بسیاری را پشت سر گذاشته است ...

مگر میشه آقا امام زمان نسبت به تنها کشور شیعه عالم بی تفاوت باشه و در مشکلات و سختی ها و خطرات به داد شون نرسه و عنایتی به مقام معظم رهبری و امام ره برای اداره این کشور داشته باشه؟؟؟

باور داشتن به این مسئله منوط به این هست که فکر کنیم امام زمان (ع) در دوران غیبت جایی جدا از ما زندگی می کنند و کاری به ما ندارند تا ظهور کنند در حالی که ایشان امام عصر هستند و زنده و حی و حاضر همچون سایر ائمه بزرگوار وظیفه اداره شیعه را بر عهده دارند و امورات مسلمین را به قدری که میسر باشد بر عهده دارند....

خیلی ها شاید این اساتدلالات بنده را قبول نداشته باشند ولی می خوام از قول یه کارگردان هالیوود خانم ملیسا کارتر بگم که گفت قدر رهبرتون رو بدونید علت این که جنبش 99 درصدی ما علیه جمعیت یک درصدی حاکم بر امریکا غلبه نکرد عدم وجود رهبر است ...

دقت کنید تنها فرق ما با سایر دولت های اسلامی ولایت فقیه است و همین باعث این است که تنها کشور مسلمانی هستیم که جلوی خواسته های امریکا ایستادیم و این یعنی قدرت!

نگید که نتیجه ایستادن تو سری خوردن و تحریمه که خیلی داستان داره باشه برای بعد ...

فقط یه چیز میگم : 13 ابان نزدیکه بچه که بودم تنها کشوری که پرچم امرکا رو اتیش می زد ایران بود و یه عده مثلا روشن فکر این کار ما رو مسخره م یکردند و این کار رو توهین به مردم امریکا می دونستند و ....

الان من بزرگ شدم و دارم می بینم همه مردم دنیا پرچم امریکا رو اتیش می زنن!

چرا همه مردم دنیا متحد شدن در توهین به مردم آمریکا ؟؟؟

می دونین چیه؟؟؟؟ قهرمان بودن! خلاف جهت اب شنا کردن قدرت و جسارت می خواد کار هر بزدلی نیست!!!!!

تعجب میکنم ما امثال کاوه اهنگر ها رو در شاهنامه خوندیم و فرهنگ ما پر از این نوع قهرمان هاست و یه عده این قدر بدبخت و ذلیل امریکا هستند و دنبال کرنش و تعظیم در برابر امریکای ستمگر و متجاوز به ابرو و ناموس و مال مردم مسلمان و غیر مسلمان دنیا از ویتنام گرفته تا هیروشیما و کشورهای افریقایی و عراق و افغانستان و ....

بزدل بودن هم حدی داره به خدا!




موضوع مطلب :


جمعه 92 مهر 19 :: 9:49 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی
ممنوعیت حجاب در موسسات دولتی در پی اعلام مجموعه قوانین دولت لاییک کمال پاشا آتاتورک در سال 1925 میلادی برای جلوگیری از ترویج مذهب به وسیله استفاده از نمادها بر ترکیه حاکم بوده است!
 

به گزارش جام فرهنگی به نقل از شبکه یورونیوز، ترکیه از به سرکردن روسری در موسسات دولتی رفع ممنوعیت می کند. این رفع محدودیت درخصوص حجاب بخشی از طرح اصلاحات دولت اسلامگرای این کشور است.

 

تلاش دولت رجب طیب اردوغان برای تغییر این قانون و اعمال برخی قوانین تازه در جامعه با حمایت حزب متبوعش، عدالت و توسعه صورت می گیرد.

 

نخست وزیر ترکیه می گوید: «قوانین شامل محدودیت پوشش برای زنان و مردان، خشونت و تبعیض علیه آزادی مذهب و آگاهی است. این یک تبعیض است.»

 

 

 

ممنوعیت حجاب در موسسات دولتی در پی اعلام مجموعه قوانین دولت لاییک کمال پاشا آتاتورک در سال 1925 میلادی برای جلوگیری از ترویج مذهب به وسیله استفاده از نمادها بر ترکیه حاکم بوده است.

منبع : http://www.jamnews.ir/detail/News/241204




موضوع مطلب : اخبار قابل تأمل


جمعه 92 مهر 19 :: 4:35 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

اینم یه دوبیتی دیگه از اقای عابدینی که خیلی چسبید:

خاطرم هست مرا عاشق خود کردی تو
و سپس راهی بازار نخود کردی تو

رسم عاشق کشی و شیوه ی شهرآشوبی
جامه ای بود که
در جامعه مد کردی تو

یادداشت: آقای عابدینی نمی دونستم اینقدر پیشرفت داشتید تو این مدت که نبودم مؤدب مدت زیادی هست که پارسی بلاگ نمیومدم و چند وقتی هست این وب لاگ رو زدم ولی باز پارسی بلاگ گردی نمیکنم خیلی فرصت ندارم ... خیلی زیبا بود شعرهاتون ... و این دوبیتی جالب تر بود... موفق باشید زیر سایه حضرت حق تعالی...




موضوع مطلب : سکرات دل


1 2 >
درباره وبلاگ


من یک خبرنگارم ...
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 105858