سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من یک خبرنگارم با کلی دغدغه ...
سه شنبه 93 فروردین 26 :: 12:40 صبح :: نویسنده : اعظم وثوقی

آسمان فرصت پرواز بلندی است... قصه این است که چه اندازه کبوتر باشی!




موضوع مطلب : خط خطی های روزنگار


شنبه 93 فروردین 23 :: 11:8 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

 

زن نماد مهربانی، ایثار و فداکاری، عشق و محبت است. در نگاه اسلامیایرانی مردم ما، زن غمخوار فرزند، همسر و پدر خود بوده و نقش مهمی در به هم پیوستگی و روابط عاطفی خانواده دارد. اما این نماد بودن همیشه منجر به این نشده است که تمام زن ایرانی نمود کاملی از این نماد باشد.

حضرت زهرا(س) به سبب داشتن ویژگی های برجسته یک زن کامل و نمونه الگوی خوبی برای زنان ایرانی است. زنان ایرانی نیز به سبب علقه و علاقه به خاندان پاک پیامبر، همواره آن بانوی بزرگ را ستوده و سرمشق خود قرار داده و سعی کرده اند شیوه همسری و مادری او را مرام خود در زندگی زناشویی و خانوادگی قرار دهند. این بانوی بزرگ در زندگی خود مظهر فداکاری و ایثار و محبت به خانواده بوده است. از این رو از زنان ایرانی مسلمان نیز  انتظار می رود در زندگی زناشویی و خانوادگی خود همچون بانو و سرور خود عمل کنند اما آیا همیشه به این توفیق دست یافته اند؟



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 93 فروردین 23 :: 10:30 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی



حضرت آقا اوایل سال 70 به آقای هاشمی گفته بودند که «زندگی مردم دارد خیلی سخت می شود و گرانی ها طاقت مردم را بریده است. من با ادامه سیاسیت هایی که منجر به فقیرتر شدن مردم می شود، موافق نیستم.»

آن موقع سیاست هایی را در قالب حذف یارانه ها دنبال می کردند. آقا فرمودند من مخالفم. آقای هاشمی گفته بودند یک عده ای می آیند جو سازی می کنند و به شما می گویند. شما قبول نکنید. این طور ها نیست. وضع مردم خوب است.

آقا گفته بودند: « این چیزی که می گویم از این جاست که خانواده خودم برای خرید می روند و یافته های خودمان است. این طور نیست که کسی برای ما خبر آورده باشد. فرزند من و خانواده من خودشان می روند و خودشان خرید می کنند. نان می خرند. ماست می خرند و می فهمند که قیمت امروز نسبت به دیروز عوض شده است.»

برخی از آقایان مسئول هستند که سال تا سال قیمت و نرخ ها دست شان نیستند برای این که هیچ وقت، تو هیچ مغازه ای پیدایشان نشده است و در زندگی عموم مردم نیستند و معلوم است که با این وضع خبردار نیستند. بعضی وقت ها برخی خبرنگارهای زرنگ رسانه ای هم هستند که گاهی اوقات سوال می کنند که فلان چیز الان چه قیمتی دارد و طرف مسئول هیچ چیز نمی داند.

منبع: مصاحبه آقای صفار رندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با خبرگزاری نسیم

لینک: http://www.nasimonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=724769

 





موضوع مطلب : اخبار قابل تأمل


مدیر شبکه ولایت در گفت‌وگو با فارس:
برخی شبکه‌های بظاهر شیعه به آیت‌الله بهجت هم توهین می‌کنند/ اهل‌سنت دارنده بغض علی(ع) را منافق می‌داند/ «رفع‌القلم» سندیت ندارد

آیت‌الله حسینی‌قزوینی به روایت‌های جالبی از فعالیت شبکه ولایت و نحوه برخورد با شبهات و برخی فعالیت‌های افراطی که به نام شیعه و سنی انجام می‌شود، پرداخت.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 93 فروردین 22 :: 1:27 صبح :: نویسنده : اعظم وثوقی

 

همه آدم ها در به در و تشنه آرامش اند...

غیر اینه؟

قلب ها همه تشنه اند ...

نا آرومیم از توو(داخل)..

نمیدونیم دوای دردمون چیه ...

فقط می بینیم مضطربیم ...



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :



گفتگو با احمد رهدار به مناسبت سالروز درگذشت سید جمال الدین اسدآبادی؛ دام انگلیسی ها برای سید جمال الدین اسدآبادی


18 اسفندماه، سالروز وفات سید جمال الدین اسدآبادی از مبارزین بزرگ تاریخ معاصر شیعه علیه استعمار و استبداد و بنیانگذار اندیشه تئوریک تقریب مذاهب اسلامی است. به همین مناسبت گفتگویی با احمد رهدار،  دارای دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و تحصیلات حوزوی خارج فقه و اصول و پژوهشگر تاریخ سیاسی معاصر در بررسی ابعاد مختلف مبارزاتی وی داشته ایم. مشروح این گفتگو بدین شرح است:



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


خانم دکتر انسیه خزعلی، رئیس دانشگاه الزهرا(س) است. وی سالیان متمادی پیرامون موضوع زنان و خانواده تلاش ها و تحقیقات بسیار زیادی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با وی پیرامون نقش زن مسلمان ایرانی و چارچوب های اخلاقی و رفتار زن ایرانی و ابعاد مختلف آن به گفتگو نشستیم.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


کم نبوده که دیده ایم ورزشکاران قهرمان وقتی افتخاری برای این کشور رقم می زنند یا قهرمان می شوند، جوایز خوبی به آن ها داده می شود. فارغ از عدم توازنی که در تقسیم هدایا بین ورزشکاران است، بحث من بر سر اصل مطلب است. اینان قهرمانان ملی هستند که زحمت کشیده اند و خون دل خورده اند تا توانایی خود را به جایی برسانند که بتوانند بر سکوی قهرمانی تکیه کنند و برای این کشور افتخاری رقم بزنند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


تبریک آقای روحانی به بندهدیروز پیامکی از Rouhani به دستم رسید که با امضای «حسن روحانی رییس جمهور»،



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 93 فروردین 7 :: 11:31 عصر :: نویسنده : اعظم وثوقی

بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت         سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی




موضوع مطلب :


1 2 >
درباره وبلاگ


من یک خبرنگارم ...
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 106110