سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من یک خبرنگارم با کلی دغدغه ...

سلام متن این وبلاگ به این شرح است: 

بسم الله القاصم الجبارین

مدتی است که گروهک تکفیری داعش با مدیریت و حمایت سرویس های اطلاعاتی غرب و حمایت کشورهای متحجر منطقه شکل گرفته و به عنوان بازیچه ای در دست استکبار در بلاد مسلمین در حال فتنه انگیزی و خون ریزی است.

امروز شاهد آنیم که این گروهک سفاک ضمن ایجاد تفرقه در بین مسلمین اعم از شیعه و سنی به فجیع ترین اقدامات بشری در کشور عراق و سوریه دست می زند. لذا ما دانشجویانِ امضا کننده این بیانیه اعلام می داریم:

1-    امیدواریم با یاری خدای متعال و عنایت امام عصر (عج) مردم عراق با درک درست از سناریوی دشمن مبنی بر اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به دور از درگیرهای مذهبی در دفاع از حرم اهل بیت سنگ تمام بگذارند. انشا الله

2-    علمای امت اسلام اعم از شیعه و سنی، به محض اطلاع از این تهدید، پیروان خود را به نبرد تمام عیار با حرامیان تکفیری و دفاع از ناموس امت اسلام فراخواندند. ضمن قدردانی و تشکر خالصانه از یکایک این ذخایر حقیقی اسلام، نباید سکوت رسواکننده خوارج امت که در زمان آرامش بر طبل تفرقه و تکفیر می کوبند را در این روزهای امتحانِ صداقت، کتمان کرد. آیا نفاق این مدعیان پر سر و صدا را می توان از روی جهل و نادانی تصور کرد؟!

3-    بر دولت های اسلامی است تا به کمک دولت عراق شتافته و برای فائق آمدن بر این التهابات، دست یاری به سوی ملت و دولت عراق دراز کنند.

4-    مخاطب اصلی ما، نه سران نافهم و بی سواد گروهک تروریستی داعش، که حامیان اصلی مالی و سیاسی شان یعنی سرویس های جاسوسی غرب و کشورهای مرتجع منطقه است. هرگونه تعرضی به جان و مال و ناموس مسلمین عراق اعم از شیعه و سنی و همچنین تعرض به بقاع متبرکه  در سامرا، کاظمین، نجف و کربلا به حساب حامیان اصلی نوشته خواهد شد.

5-    بدانید پاسخ ما به این تعرض ساده نخواهد بود؛ در صورت نیاز به دفاع از جان و مال و ناموس مسلمین و بقاع متبرکه، قلم را زمین خواهیم گذاشت و با مشت های آهنین، تکفیری های داعش را با خاک یکسان خواهیم کرد و با امضا این طومار آمادگی خود را برای هرگونه اقدام انقلابی اعلام می داریم.

 

برای امضا بیانیه لطفا به صورت زیر در بخش نظرات عمل کنید:

نام و نام خانوادگی / مقطع و رشته تحصیلی / نام دانشگاه

برای ثبت نام به این لینک مراجعه کنین:

http://baziche-estekbar.blogfa.com/




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


من یک خبرنگارم ...
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 105877